Home » » Ibu Dan Anak Melekat Hingga Mati Akibat Berzina

Ibu Dan Anak Melekat Hingga Mati Akibat Berzina

Berita tentang persetubuhan ibu dan anak yang tak boleh dipisahkan telah menjadi buah mulut masyarakat Gorontalo. Kini, ibu dan anak itu telah meninggal dunia. Perihal keduanya meninggal dunia masih menjadi pertanyaan.


Menurut berita dari Gorontalo Post, ibu yang berusia 30-an tahun dan anak yang berusia 15 tahun tersebut meninggal beberapa jam selepas berada di bilik pembedahan salah sebuah rumah sakit di Gorontalo.

Ada desas desus yang mengatakan keduanya masih sempat bertahan beberapa hari sebelum meninggal dunia. Setelah di selidiki, didapati ibu dan anak tersebut meninggal setelah dokter berusaha melakukan pembedahan untuk memisahkan keduanya.

Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaan kedua-duanya amat kritika.Dokter tidak mempunyai cara lain untuk memisahkan keduanya selain melakukan pembedahan.

Setelah melakukan pembedahan, keduanya meninggal dunia. Mayat ibu dan anak tersebut keluar secara tertutup
Sobat baru saja membaca artikel yang berkategori Berita dengan judul Ibu Dan Anak Melekat Hingga Mati Akibat Berzina. Jika sobat rasa artikel ini menarik silakan di share dengan meninggalkan URL http://lintasberita11.blogspot.com/2011/10/ibu-dan-anak-melekat-hingga-mati-akibat.html. Terima kasih atas kunjungannya!
Share this article :

0 komentar:

Spoiler Untuk lihat komentar yang masuk:

Poskan Komentar

 
Copyright © 2012. Lintas Berita . All Rights Reserved.
Template | Support | Pin Bot | Octa